Ogłoszenie

http://www.wloclawski-forum.pun.pl/viewtopic.php?pid=520#p520 <--- Proszę ekipe forum oraz pozostałych o zapoznanie się z Regulaminem Forum!

#1 2013-07-14 11:12:26

Kule

http://mazurski.xaa.pl/images/ranks/admin.gif

693006
Zarejestrowany: 2013-07-07
Posty: 241
Punktów :   

Profesje - Poradnik

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQCNZT6-ho8vUmLISWy9Tf8aOmEFkbYlmGio1QWhffNzcj1Jk9YqQWitam, teraz zaprezentuje wam mój pierwszy opisowy poradniczek[u] (zaczne by zachęcić was do konkursu który jest opisany w dziale konkursy, eventy, licytacje):


http://wloclawskiots.no-ip.org/img/2424.gif Druidzi

Druidzi używają magii w najczystszy sposób. Jak czarodzieje, są słabo zbudowani, a ich umiejętności bojowe są kiepskie.
Ale, po co Ci broń skoro możesz powalić przeciwnika potężnym magicznym promieniem?
Druidzi mają kilka czarów ofensywnych do dyspozycji, a doświadczony druid z odpowiednim poziomem magicznym może pokonać
równie silnych przeciwników, co każda inna profesja w świecie Tibii.
Będąc jednością z naturą, i wszystkim co żywe, druidzi skupiają się na magii tworzenia i i magii nie agresywnej. lepiej by było ofensywnej lub obronnej
Druidzi są najlepszymi uzdrowicielami w świecie Tibii, ich umiejętność leczenia innych czyni ich bardzo popularnymi na tle innych powołań.
Tylko oni wiedzą jak stworzyć runiczną wersję czaru "Ultimate Healing", dzięki temu mogą bardzo dużo na tym zarobić.
Doświadczonym driudom nigdy nie brakuje pieniędzy, ponieważ grający innymi powołaniami z przyjemnością wymieniają pieniądze za runy.
Najbardziej na leczniczych runach zależy rycerzom, ponieważ są słabymi magami.
Często między druidami i rycerzami zachodzi swoista symbioza dla wyżej wymienionych korzyści.
Grający innymi klasami doceniają pomoc druidów jako ratujących życie, dlatego druidzi mają lepszy start jeśli chodzi o przyjaciół.
Jeśli preferujujesz potężną, nie ofensywną magie, i jeśli lubisz być członkiem w dróżynie i mieć w niej coś do powiedzenia, powinieneś wybrać druida.



http://wloclawskiots.no-ip.org/img/2390.gif Rycerze

Rycerze są najtwardszymi wojownikami w świecie Tibii. Są silni i zwinni, i umieją się posługiwać każdym typem broni do walki w zwarciu ze straszliwym efektem.
Podczas walki zawsze idą na pierwszą linie, mierząc się z najpotężniejszymi przeciwnikami w walce wręcz.
Gdy podróżują z innymi, zwykle to oni zajmują się przeciwnikami, broniąc kompanów.
Poprzez swoją zwinność i wysoką umiejętnością posługiwania się tarczą, rycerze są niemal nie możliwi do pokonania, nawet gdy bitwa jest przegrana,
to właśnie rycerze ostatni polegają.
Jednakże, mimo swojego męstwa w walce mają też wady: Rycerze są stosunkowo słabi w sztuce magii.
Nawet kiedy wiedzą jak rzucić jeden, czy dwa czary, ich magia jest raczej podstawowa.
Właśnie dlatego rycerze polegają na innych, aby leczyli ich nabyte w walce rany, zwykle też sami używają runów zakupionych od druidów.
Pieniądze na runy nie są problemem, ponieważ rycerze łatwo gormadzą dużą ilość złota.
Dzięki swej nadludzkiej sile, mogą nieść dużo przedmiotów i sprzedawać je w mieście, więc rycerz nigdy nie opuszcza podziemi z pustymi rękoma.
Jeśli szukasz łatwego do grania i zdobywania poziomów powołania, wybierz rycerza.



http://wloclawskiots.no-ip.org/img/2437.gif Paladyni

Dobrymi w walce w zwarciu są również paladyni. Ich umiejętności w trenowaniu walki w zwarciu stoi na drugim miejscu, po rycerzach.
Umieją też nienajgorzej posługiwać się tarczą, a doświadczeni paladynowie mogą blokować większość przeciwników, nawet jeśli nie są w tym tak dobrzy jak rycerze.
Jednakże, prawdziwą zaletą paladynów jest ich umiejętność walki na dystans. Paladyni są najlepszymi łucznikami jacy tylko istnieją.
Od rzucania prostymi kamieniami, do strzelania z kuszy, paladyni uczą się używać broni dystansowej z zabójczą celnością.
Paladyn trzymający wroga na odległość, łatwo może go pokonać. Ale to nie wszystko.
Są też dobrymi magami, i mają bardzo dużo czarów do swojej dyspozycji.
Jednak ich umiejętności magiczne nie mogą się równać z prawdziwą magią druidów i czarodzieji, paladyni mają jednak dostęp do pewnych czarów,
ponieważ mogą używać prawie każdy run jaki istnieje.
Doświadczony paladyn, strzelający z kuszy i używający runów "Sudden Death" w tym samym czasie, to najstraszniejszy z możliwych widoków!
Jeśli szukasz dobrego wojownika, który umie się również nieźle posługiwać magią, paladyn powinien być twoim wyborem.


http://wloclawskiots.no-ip.org/img/2424.gif Czarodzieje

Podobnie jak druidzi, czarodzieje skupiają się na magii. Podobnie do bardziej pokojowych braci, czarodzieje muszą byc cierpliwi jeśli chcą urosnąć w siłe,
ponieważ ich umiejętności walki są bardzo ograniczone, jak druidzi mają słabą budowę.
Jednakże, czarodzieje mają wielki potencjał. W sumie, poprzez ofensywną nature ich zaklęć, czarodzieje są być_może najbardziej zabójczymi wśród
wszystkich powołań.
W przeciwieństwie do druidów, którzy skupiają się na magii tworzenia i magii nieagresywnej, czarodzieje koncentrują się na ciemnej, destrukcyjnej
stronie magii, a ich zaklęcia moga stać się naprawdę dewastujące na wyższych poziomach.
Tylko czarodzieje mogą stworzyć runiczną wersję czaru "Sudden Death", i tylko oni wiedzą jak rzucić apokaliptyczny czar "Ultimate Explosion".
Doświadczony czarodziej może zniszczyć najpotężniejszego wroga mrugnięciem oka, dzięki temu są zawsze mile widziani jako członek drużyny.
Granie czarodziejem jest o wiele trudniejsze niż innymi powołaniami, więc jeśli jesteś nowy w świecie Tibii, powinieneś raczej spróbować się
jako rycerz lub paladyn.
Jednakże, jeśli interesuje cię droga magii, powinieneś zostać czarodziejem.


Oczywiście czary do tych profesji macie tutaj : http://wloclawskiots.no-ip.org/index.php?id=spells

http://images.tibia.pl/static/items/fluid/smana.gifCzary do spalania many:http://images.tibia.pl/static/items/fluid/greatmana.gif
Magic Level: 1    Nazwa: power down 1          Mana:20
Magic Level: 2    Nazwa: power down 2          Mana:40
Magic Level: 3    Nazwa: power down 3          Mana:80
Magic Level: 4    Nazwa: power down 4          Mana:120
Magic Level: 5    Nazwa: power down 5          Mana:200
Magic Level: 6    Nazwa: power down 6          Mana:400
Magic Level: 10  Nazwa: power down one      Mana:1000
Magic Level: 20  Nazwa: power down two      Mana:2000
Magic Level: 30  Nazwa: power down three    Mana:4000
Magic Level: 40  Nazwa: power down four      Mana:6000
Magic Level: 50  Nazwa: power down five      Mana:10000
Magic Level: 60  Nazwa: power down six       Mana:15000

Offline

 

#2 2013-07-14 11:47:05

Rolus

http://www.przemo.org/phpBB2/forum/files/user_176.gif

19799437
Zarejestrowany: 2013-07-07
Posty: 65
Punktów :   
WWW

Re: Profesje - Poradnik

Naprawde bardzo fajny i pomocny.
10/10

Offline

 

#3 2013-07-14 12:03:09

ProMage

http://mazurski.xaa.pl/images/ranks/smod.gif

Zarejestrowany: 2013-07-07
Posty: 82
Punktów :   

Re: Profesje - Poradnik

Postarałeś się na 6+ :> 10/10 bez wahania.


UDANEJ GRY!!!
ProMage

Offline

 

#4 2013-07-14 12:55:48

Zenox

http://mazurski.xaa.pl/images/ranks/smod.gif

Zarejestrowany: 2013-07-11
Posty: 67
Punktów :   

Re: Profesje - Poradnik

Taki sam miałem pomysł.Dziś miałem to zrobić

Dobrze opisane.

Offline

 

#5 2013-07-14 21:10:39

Dresik

http://mazurski.xaa.pl/images/ranks/smod.gif

Zarejestrowany: 2013-07-07
Posty: 29
Punktów :   

Re: Profesje - Poradnik

No Kule, ładnie, czytelnie.
Oczywiście 10/10

Offline

 

Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.piekielko.pun.pl www.dmt.pun.pl www.wiedzminpbf.pun.pl www.biedroneczki.pun.pl www.spis-ots.pun.pl